Stanowiska



Klacz Alfa: Isabell
Ogier Alfa: Spirit
Przyszła klacz Alfa:- Bluely
Przyszły Ogier Alfa:- Irin

Klacz Beta:
Ogier Beta:
Przyszła klacz Beta: -(o tym decyduje dziecko Bet)
Przyszły Ogier Beta: -(o tym decyduje dziecko Bet)

Klacz Gamma:
Ogier Gamma:
Przyszła klacz Gamma: -(o tym decyduje dziecko Gamm)
Przyszły Ogier Gamma: (o tym decyduje dziecko Gamm)

Rada koni:
Rada Alfa-Cimarron i Chocolate.
Rada Beta-
Rada Gamma-

Doradca Alf:
Doradca Bet:
Wspólny Doradca:
Dowódca Wojowników:
Dowódca Wypatrujących:
Dowódca Ekipy Ratowniczej:
Dowódca Gończych:
Dowódca śledczych:

Wojownicy:
Wypatrujący:
Ekipa Ratownicza: (Max. 10)
Gończy: (Max. 5)
Śledczy: (Max. 5)

Nauczyciel Historii:
Nauczyciel Przyrody:
Nauczyciel Mustangii: (Mustangia-coś jak WDŻ)
Nauczyciel WF:

Lekarz:
Znawca roślin:

Kowal:
Znalazca pożywienia:
Patrole: 

Omega: (najsłabsze źrebię w stadzie zostaje Omegą-kozłem ofiarnym)

Szkoli się-
Szkolenie trwa 7 miesięcy, zaczyna się je mając 5 miesięcy. Zawody wymagające szkolenia to:
Dowódca Wojowników, Wojownik
Dowódca Ekipy ratowniczej, Ekipa ratownicza
Patrole

Nauczanie-
Rola nauczyciela nie jest łatwa gdyż trzeba przejść szkolenie Ekipy Ratowniczej (tylko niektóre zadania!).
I testy psychiczne oraz fizyczne. Zależy to również od cierpliwości. Nauczycielem może być TYLKO klacz.

Patrole-
KAŻDY ogier ma obowiązek patrolować. Spis grupy patrolów:

Pon. Chocolate
Wt. Chocolate
Śr. Spirit
Czw. Spirit
Pt. Chocolate, Spirit i Irin (szkolenie Irina)
Sob. Chocolate i Spirit
Ndz. Spirit i Irin (szkolenie Irina)

Inne ogiery po dołączeniu do stada są dopisywane do kilku dni.

Rada koni-
Rada koni to byłe Alfy, Bety, Gammy. Muszą mieć 4 lata i w górę. Jednak, że prawowity władca (Spirit) pełni rolę wraz ze swoją partnerką (Isabell) do momentu, aż nie zdecydują się na odejście z tronu.

Co się robi w jakim zawodzie?

Wojownik-
Walczy i chroni stado przed drapieżnikami. Dowódca Wojowników ma obowiązek chronić swoich pracowników i zapewnić im jak najwięcej bezpieczeństwa w trakcie misji.

Wypatrujący-
Powiadamia wojowników i alfę oraz radę o niebezpieczeństwie. Stado zostaje natychmiastowo poinformowane i przygotowuje się do ucieczki.

Ekipa Ratownicza-
Ratuje konie: zagubione, bądź porwane. Ekipa może się rozdzielać na połowy 5 koni na 5 koni.

Gończy-
Gończy prowadzą stado do najbezpieczniejszych terenów w trakcie niebezpieczeństwa.
Ustawienie: (G-gończy, k-konie, a-alfy, r-rada, ź-źrebaki)
               
            A      A
     G R R R R R R G
 K K K K K K K K K
 G Ź         G           Ź G

Śledczy-W trakcie zagrożenia nigdy nie biegnie ze stadem. Musi ukryć się gdzieś i śledzić wroga.

Lekarz-Leczy rany i zatrucia

Znawca roślin-Pomaga lekarzowi przy zatruciu i znajduje rośliny na opatrunki i lekarstwa








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz